דיק קונטינו בלוג סקס

תפקוד לקוי של זיקפה: מה שכולם צריכים לדעת

תפקוד לקוי של זיקפה: מה שכולם צריכים לדעת

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא חוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה חזקה מספיק ליחסי מין מוצלחים. זה משפיע על חייהם של מיליוני גברים ובני זוגם בארצות הברית, מה שהופך אותו לנושא רציני שאין להתעלם ממנו. בפוסט בבלוג זה, נדון ב- ED בפירוט רב יותר, מה גורם לו וכיצד לטפל בו.

כאשר גבר מתעורר, אותות נשלחים מהמוח לעצבים בפין. אותות אלה מעוררים שחרור של כימיקלים הגורמים לשרירי כלי הדם של הפין להירגע, ומאפשרים לדם לזרום פנימה ולגרום לזקפה. זקפה נחוצה לפעילות מינית מוצלחת. כאשר לאדם יש ED, גופו אינו יכול לשלוח או לקבל אותות אלה.

ל-ED יכולות להיות מגוון סיבות, הן פיזיות והן פסיכולוגיות. חלק מהגורמים הפיזיים של ED כוללים סוכרת, מחלות לב, השמנת יתר, לחץ דם גבוה, וחוסר איזון הורמונלי. סיבות פסיכולוגיות יכולות לכלול דיכאון, חרדה ומתח. עישון וצריכת אלכוהול מופרזת יכולים גם להיות גורם.

למרבה המזל, ישנן אפשרויות טיפול זמינות עבור אלה הסובלים מ- ED. בהתאם לסיבה, תרופות שונות ושינויים באורח החיים עשויים להיות מומלצים. תרופות לטיפול ב- ED יכולות לכלול מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 (ויאגרה, סיאליס, לויטרה, סטנדרה), טיפול בטסטוסטרון וזריקות תוך מערות. ED יכול להיות מטופל גם על ידי שינויים באורח החיים כגון פעילות גופנית באופן קבוע, הפסקת עישון, והפחתת צריכת אלכוהול.
love10.co.il

עבור גברים הזקוקים לעזרה נוספת, ישנם גם טיפולים רפואיים אחרים זמינים. מכשירי זיקפה ואקום ושתלי פין הם שניהם טיפולים יעילים. מכשיר זיקפה ואקום הוא מכשיר יניקה הממוקם מעל הפין כדי ליצור זקפה. שתלי פין הם מוטות קטנים המושתלים בניתוח או מכשירים מתנפחים הממוקמים בתוך הפין ומעליהם מאגר מושתל בניתוח.

ED הוא מצב רפואי חמור שיכול להשפיע באופן משמעותי על חייהם של הסובלים ממנו. למרות שזה יכול להיות מביך לדבר על זה, חשוב לפנות לטיפול אם זה משפיע על איכות החיים שלך. ישנם טיפולים יעילים רבים זמינים, וגברים רבים ראו תוצאות מוצלחות עם הטיפולים שהוזכרו לעיל. לא משנה מה הסיבה, פנייה לעזרה רפואית מקצועית היא הדרך הטובה ביותר להבין את דרך הפעולה הטובה ביותר.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל