דיק קונטינו בלוג סקס

שריפת קלוריות בדרך אחרת: סקס כפעילות גופנית

שריפת קלוריות בדרך אחרת: סקס כפעילות גופנית

אי אפשר להכחיש את היתרונות הבריאותיים של סקס. לא רק שזה יכול להפחית מתח, לחזק את המערכת החיסונית שלך, ולהגביר את האינטימיות, אבל מחקרים מצאו כי פעילות מינית יכולה גם להיות דרך יעילה לשרוף קלוריות.

עם הפופולריות של עוקבי כושר, רוב האנשים יודעים כיצד לפקוח עין מקרוב על ההוצאה הקלורית שלהם במהלך משטרי אימון מסורתיים. אבל רבים לא מקדישים מחשבה רבה לכמה קלוריות הם עשויים לשרוף במהלך יחסי מין. ההבנה כי סקס יכול להיות דרך יעילה לשרוף קלוריות, לא משנה המין או הנטייה המינית שלך, הוא ידע רב ערך כמו כולנו ממשיכים לחפש דרכים להישאר בריאים ולשמור על המשקל שלנו.

אז איך בדיוק סקס עוזר לנו לשרוף קלוריות? בואו נסתכל מקרוב על הדרכים שבהן סקס יכול לעזור לנו להזיע ולשרוף את הקלוריות האלה.

היתרונות של שריפת קלוריות באמצעות סקס

הדבר הגדול בשימוש במין כסוג של פעילות גופנית הוא שזה לא מרגיש כמו אימון. למעשה, זה יכול לעזור לך להשתחרר וליהנות באמת בדרכים שפעילות גופנית מסורתית לא יכולה. ללא הלחץ הנוסף של חדר כושר, אתה יכול להתמקד בכיף, כמו גם שריפת קלוריות.

זה גם מאוד ניתן להתאמה אישית. בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מקצוען מנוסה, סקס יכול להיות מותאם לרמת הכושר שלך ולהיות אנרגטי או רגוע כמו שאתה רוצה. אתה לא צריך שום ציוד מסוים, מלבד אולי כמה אביזרים, ואתה מובטח שיהיה לך הרבה יותר כיף מאשר היית עושה בחדר הכושר.

בנוסף, סקס הוא לא רק שריפת קלוריות – זה יכול לגרום לנו להרגיש טוב יותר פיזית ורגשית, תוך מתן תחושה של רווחה כי פעילות גופנית סדירה לא ממש יכול לספק.

כמה קלוריות שורף סקס?

האמת היא שמספר הקלוריות שנשרפות באמצעות יחסי מין יכול להשתנות במידה רבה. מספר גורמים יכולים להשפיע על כמות הקלוריות שאנו שורפים, כולל המשקל שלנו, משך הפעילות, רמת העצימות ומספר האנשים המעורבים. עם זאת, הקונצנזוס הכללי הוא כי 30 דקות של סקס יכול לשרוף בכל מקום בין 85 ל 250 קלוריות.

כדי לשים את זה בהקשר, המבוגר הממוצע שורף 285 קלוריות במהלך 30 דקות, פעילות אירובית בעצימות בינונית כמו הליכה או ריצה. לכן, אם אתה נוהג לקבל את 30 דקות הפעילות הגופנית שלך בחדר כושר, ייתכן שאתה שורף בערך את אותה כמות קלוריות שהיית שורף במהלך סשן מהיר של סקס. 

כיצד למקסם את שריפת הקלוריות שלך במהלך סקס? החדשות הטובות הן שיש כמה דרכים למקסם את כוח שריפת הקלוריות של סקס. בתור התחלה, אם אתה רוצה לשרוף יותר קלוריות, אתה צריך להגביר את האינטנסיביות. אם אתה פשוט שוכב במיטה ומתכרבל, אז רוב הסיכויים שאתה לא הולך להישרף כאילו אתה קם וזז.

החליפו את התנוחות שלכם והיו יצירתיים – לא רק שהזוויות והתנוחות השונות יכניסו את גופכם לעבודה בדרכים חדשות, אלא גם סביר להניח שתרגישו אינטנסיביים ומלאי תשוקה יותר במהלך האקט הנלהב.דרך

נוספת להגדיל את הוצאת האנרגיה היא לשלב הרמת משקולות. אתה יכול לעשות תרגילים שונים עם השותף שלך, כגון סקוואט עם המשקל הנוסף של השותף שלך או למשוך ולדחוף, כדי לאמן קבוצות שרירים מרובות.

לבסוף, ליישם כמה הפסקות. לא רק שזה ייתן לגוף שלכם זמן להתאושש ולהיטען מחדש, זה גם יאפשר לכם למקד את האנרגיה שלכם כך שהפעילות תישאר אנרגטית ומגרה.

מסקנה

לעתים קרובות יותר מאשר לא, סקס ופעילות גופנית לא זוכים להיות שווים במוחנו. אנחנו בדרך כלל חושבים על פעילות גופנית כמשהו שדורש מאמץ, זיעה ואי נוחות – כל מה שסקס הוא לא. אבל אנחנו יכולים להפיק תועלת משתי הפעילויות בו זמנית, ושימוש במין לא רק כפעילות מהנה אלא כדרך יעילה לשרוף קלוריות בהחלט שווה לשקול. כל עוד זה בטוח ובהסכמה, סקס יכול להיות דרך מצוינת להישאר בריא פיזית ונפשית.

דירות דיסקרטיות בחיפה יכולות להיות מכון הכושר שלך 

יכולות להיות מכון הכושר שלך.  

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל