דיק קונטינו בלוג סקס

סרטוני פורנו: כל מה שאתה צריך לדעת

סרטוני פורנו: כל מה שאתה צריך לדעת

האם אתה אוהב סרטוני פורנו? האם זה משהו שאתה גולש באינטרנט? אתה לא מבין למה אנשים צופים בסרטונים האלה? אולי אתם מחפשים תשובות. ובכן, קודם כל, סרטוני פורנו גדלו בפופולריות עם השנים והם זמינים באופן נרחב באינטרנט. לסרטוני פורנו יש קטגוריות רבות ושונות כך שיש משהו לכולם בהתאם להעדפתם. מכיוון שיש מגוון רחב כל כך, זה יכול להיות קשה להבין מה הופך סרטון פורנו למיוחד ומדוע הוא יכול להיות כל כך מושך.

מאמר זה יבחן את הסוגים השונים של סרטוני פורנו, כיצד הם מיוצרים, איזה סוג של אנשים מעלים אותם ומדוע אנשים אוהבים לצפות בהם. אז בואו נצלול ישר פנימה ונחקור את הפרטים הקטנים של סרטוני פורנו.

סוגי סרטוני פורנו

ישנם שפע של סוגים שונים של סרטוני פורנו שאתה יכול למצוא באינטרנט. חלק מהקטגוריות הנפוצות ביותר הן חובב, מציאות, לסביות, הומואים, הנטאי ו- Pov (נקודת מבט).

חובבן

קטגוריית החובבים היא אחד מסרטוני הפורנו הנפוצים והנצפים ביותר. הם בדרך כלל מציגים אנשים שאין להם ניסיון קודם בפורנו והם עושים את הסצנה בשביל הכיף או הריגוש. פורנו חובבים מצולם לעתים קרובות בבתי המבצעים או בחדרי המלון ונשלט על ידי מעט יותר מהתלהבות. סרטוני פורנו חובבניים יכולים לנוע בין כמעט כל סוג של פעילות מינית, החל מיחסי מין ועד מין אוראלי ועד BDSM ועוד.

מציאות

ריאליטי פורנו מציג שחקנים אמיתיים או חובבים "מופיעים" בסצנה מתוסרטת או לא מתוסרטת. סרטונים אלה מתמקדים בריאליזם הגולמי של האקט המיני העומד על הפרק, או מדגישים משיכה מולדת בין המבצעים לבין התנועה של הסצנה. סרטוני פורנו ריאליטי נוטים גם להיות יקרים יותר להפקה מאשר סרטוני חובבים.

לסבית

הקטגוריה הלסבית מתמקדת אך ורק בבנות המקיימות יחסי מין לסביים. סרטונים אלה יכולים לנוע בין 'ילדה על ילדה' או 'ג'ינו', מין אנאלי לשלישיות וסקס קבוצתי. סרטונים לסביים הם בדרך כלל ארוטיים יותר ובקצב איטי יותר מקטגוריות אחרות ולעתים קרובות נראים מהנים הדדית.

עליז

סרטוני פורנו הומוסקסואליים, לעומת זאת, הם סצנות סולו או קבוצתיות המציגות שני נבדקים חד מיניים או יותר המבצעים אקטים מיניים שונים. סוג זה של פורנו מתמקד לעתים קרובות ביופי בין המבצעים הגברים ובוחן כיצד שני גברים יכולים להיות מהנים זה עם זה.

הנטאי

ז'אנר זה של פורנו פופולרי בקרב אוהדי אנימה ומנגה. סרטון הנטאי הוא למעשה סצנת סקס מונפשת, בדרך כלל עם ויזואליות ועלילות קיצוניות יותר. סרטונים אלה לרוב יכילו אלמנטים של העל טבעי כגון זרועות, מפלצות או חייזרים, ועשויים לכלול גם נושאים BDSM.

פוב

Pov, או נקודת מבט, סרטוני פורנו כוללים את הצופה חווה את האקט המיני דרך עיניו של המשתתף בסצנה. סרטונים אלה כוללים לעתים קרובות צילומי תקריב מאוד ואקטים מיניים מדומים שהצופה יכול כמעט לדמיין לבצע.

איך מייצרים סרטוני פורנו

סרטוני פורנו מופקים בדרך כלל תוך התחשבות בסצנה ספציפית. משמעות הדבר היא שלבמאי יהיה רעיון בראש ליצור סצנה ארוטית ואז ימצא את השחקנים והצוות הנכונים כדי להפוך את החזון הזה למציאות. הבמאי ידון בסצנה עם השחקנים, יחליט אילו מעשים יתרחשו וייצור עבורם תסריט שיעקוב אחריהם בזמן הצילום. לאחר מכן יותאמו התאורה, הזוויות וגורמים אחרים כך שהסרטונים יהיו אסתטיים.

לאחר מכן יוצג לשחקנים המעורבים בהפקת סרטון פורנו. זה יכלול סעיפים על הסכמה, תשלום, בטיחות והסכם סודיות. חוזים אלה עוזרים להבטיח כי השחקנים נשמרים ומטופלים על הסט. לאחר שהסצנה מצולמת, היא נערכת ומשוחררת באינטרנט או ב-DVD כדי שאנשים יוכלו לרכוש ולצפות בה.

מי מעלה סרטוני פורנו?

סרטוני פורנו ניתן להעלות על ידי מגוון רחב של אנשים שונים. חלק מהתורמים העיקריים כוללים חברות הפקת פורנו, פורנוגרפים חובבים ומפיקים עצמאיים.

מקצועי

רוב סרטוני הפורנו מופקים ומצולמים על ידי חברות הפקות פורנו מקצועיות. לחברות אלה יהיו בדרך כלל אולפנים משלהן או גישה למיקומים אחרים, יכללו מספר גדול של אנשים ומגוון ציוד אורקולי כדי לעזור ליצור את הסצנה. לאחר מכן חברות הפקת הפורנו יעלו את הסרטונים שלהן לאתר שאנשים יוכלו לצפות בו.

חובבן

פורנוגרפים חובבים לעתים קרובות לצלם את הסצנות שלהם ולאחר מכן להעלות אותם לאתרים שונים. הם בדרך כלל ישתמשו במצלמת אינטרנט או בסמארטפון כדי להקליט את הסצנה, ואיכות השמע והוויזואליה של הסרטון תהיה תלויה באיכות הציוד שלהם. סרטוני פורנו חובבים הופכים פופולריים יותר ויותר, במיוחד עם התקדמות הטכנולוגיה והזמינות של האינטרנט.

מפיקים עצמאיים

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל