דיק קונטינו בלוג סקס

נערת ליווי רוסיה בת 19

נערת ליווי רוסיה בת 19

אני בת 19 ועובדת כנערת ליווי בישראל. כנערה רוסיה צעירה, החלום שלי הוא ללמוד באוניברסיטה. ידעתי שהעבודה הזאת יכולה לתת לי הזדמנות לחסוך כסף לשכר הלימוד שלי. ובכל זאת, קצת פחדתי. תמיד שאלתי את עצמי איזה סוג של אנשים אני צפויה לפגוש? שוחחתי קצת עם חברות שעבדו בסוכנות israelmuse, והן הרגיעו אותי וסיפרו לי שבסך הכל מדובר באנשים ברמה גבוהה, הרבה מאוד אנשי עסקים ואנשי הייטק. 

מהימים הראשונים קיבלתי בקשות רבות. חלקם היו מנומסים, אחרים פשוט מטומטמים. הייתי ביישנת בהתחלה, אבל הבנתי שאני חייבת להיות בשליטה. סירבתי לשיחות שלא היו מתאימות וקבעתי תור לאחרים. בסך הכל, בזכות הגוף היפה שלי והשדיים הגדולים, הייתי פופולרית מאוד בקרב הדברים. 

רוב הלקוחות שלי היו צעירים ישראלים מהחברה הגבוהה. היה מעניין לפגוש אותם. אני מכירה גם את אלה שנשואים ורק רוצים לחוות תוספת ריגוש.  אבל לכולם היה צורך משותף אחד – הנאה. ועשיתי הכל על מנת לספק להם את ההנאה. 

אני אוהבת סקס ואני מכורה להנאה. יש לי גוף יפה ואני גאה בו. מבנה הגוף, המזכיר שעון חול, נראה מהמם בשמלה שחורה . אני אוהבת להוריד את זה ולרצות גברים עם הקימורים שלי וההלבשה התחתונה הסקסית שיש לי למנה.  אני גם מנשקת עדינה. שפתיי מתענגות על כל סנטימטר מעורו של האדם. ואני נותנת נשיקות בדיוק איפה שאתם רוצים. 

סוג הסקס האהוב עליי הוא כשאנחנו מתחילים לאט, נהנים מכל רגע ביחד וחוקרים אחד את הגוף של השני, ואז זה נהיה מהיר וחזק. שאני עם לקוח, אני מנסה לגרום לו להרגיש מיוחד. אני רוצה שהם ידעו שאני מקשיבה לבקשות שלהם ומספקת את כל הפנטזיות שלהם.

אני גם שומרת על הגוף שלי נקי ובריא. אני משתמשת במוצרי טיפוח מיוחדים לעור ותמיד מתגלחת. אני רוצה שהלקוחות שלי יחוו את השירותים הטובים ביותר וייצאו מרוצים.

העבודה כנערת ליווי בישראל היא חוויה נהדרת עבורי. אני יכולה לחסוך כסף לאוניברסיטה ולקבל הנאה בו זמנית. כמעט הגשמתי את החלום שלי, ואני מקווה שיום אחד אוכל ללמוד ולהפוך לאישה חזקה ועצמאית.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל