דיק קונטינו בלוג סקס

מוסקבה: היעד לצעירים

מוסקבה: היעד לצעירים

אם אתה צעיר מחפש סוף שבוע של בידור ותרבות, אתה לא יכול לעשות טוב יותר מאשר מוסקבה. המטרופולין של כמעט 13 מיליון אנשים הוא ביתם של מגוון מסחרר של מראות, אטרקציות ופעילויות. הנה המדריך שלי לחוויית סוף השבוע האולטימטיבית במוסקבה.

יום 1: התחילו את סוף השבוע בסיור רגלי בכיכר האדומה ובקרמלין, המתחם המבוצר בעל המשמעות ההיסטורית בלב העיר. גלו את ציוני הדרך האיקוניים שבפנים, כגון חדר הנשקייה ופעמון הצאר, כמו גם את הרחובות המרוצפים התוססים והכיכרות הפתוחות. לאחר מכן, תוכלו לטייל בבוטיקי האופנה היוקרתיים של רחוב טברסקאיה (Tverskaya), שדרת הקניות המרכזית של מוסקבה. יום

2: לאחר יום של טיולים, קחו קצת זמן לחקור את סצנת חיי הלילה המשגשגת במוסקבה. התחילו בביקור בכמה ממועדוני הלילה ההומים של העיר לפני שתצאו לגלריה לאמנות או לבר היפסטרי למשקאות ותרבות. אל תחמיצו מופע בלט מסורתי באחד התיאטראות המובילים במוסקבה, כמו מרינסקי או בולשוי. הרווקים שביניכם ירצו בוודאי לבלות במועדונים, שם תוכלו לפגוש את היפיפיות הרוסיות שכולם מדברים עליהן. 

יום 3: עבור היום האחרון שלך במוסקבה, לבלות את הזמן שלך להתמכר קצת טיפול קמעונאי. תוכלו לצאת לטיול מקתדרלת סנט בזיל (St. Basil's Cathedral) שבכיכר האדומה, לאורך רחוב ניקולסקאיה (Nikolskaya) התוסס, אחד המדרחובים העתיקים ביותר במוסקבה. עצרו בחנויות קונספט ובגלריות מרובות מותגים כדי למצוא מזכרות ייחודיות. יש שפע של אוכלים, בתי קפה וטונקטים שכדאי לחקור כשאתה עושה את דרכך חזרה לכיכר האדומה.

עם חיי הלילה השוקקים, התרבות המגוונת והארכיטקטורה בת מאות השנים, מוסקבה היא עיר שאין דומה לה. הקפידו לארוז אור ולנעול נעליים נוחות, בזמן שאתם לוקחים את סוף השבוע כדי לחקור את כל מה שיש לבירת רוסיה להציע. נהנה!

ואם חזרתם מסוף שבוע של זיונים במוסקבה, ובא לכם עוד קצת. אין סיבה להפסיק את החגיגה – אתם יכולים למצוא בסוכנות https://www.vsexy1.com/ מבחר נערות ליווי, רבות מהנערות הן דוגמניות רוסיות שתוכלו להזמין לביתכם או אל בית המלון. 

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל