דיק קונטינו בלוג סקס

מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי

מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי

המונח "נערת ליווי" מעלה מגוון דימויים, כולל אלה של נערות ליווי יוקרתיות המועסקות על ידי סוכנויות בלעדיות. עם זאת, המציאות היא קצת יותר ניואנסית ומורכבת מאשר התפיסות האופייניות של נערות ליווי. בניגוד לאמונה הרווחת, לא כל נערות הקריאה זהות מבחינת התעריפים והשירותים שלהן, וגם לא כולן עובדות מין "עילית". לעתים קרובות מדי, הביטוי הופך להיות קשור לפעילות פלילית או ניצול של נשים צעירות, לעתים קרובות פגיעות.

בעוד המונח יכול לשמש כדי להתייחס ליווי ברמה גבוהה, זה יכול להיות גם הגדרה כללית יותר, אם כי אחד שהופך נדיר יותר ויותר. בהגדרה, נערת ליווי היא מישהי שמציעה שירותי מין תמורת כסף. במקרים מסוימים, זה יכול להתייחס לזונות שסוחרות ברחובות הערים או בבתי בושת, לאלה שעובדות במפעלים אקסקלוסיביים או לאלה שמסתתרות מעיני הציבור ומשרתות לקוחות באמצעות שיחות טלפון והזמנות.

למרות הירידה במספר הליכות הרחוב המסורתיות וסגירתם של בתי בושת רבים, עדיין ישנם סוגים מסוימים של "נערות ליווי" בחוץ והבנת הזנים השונים יכולה לעזור לשפוך אור על נושא הזנות ולחשוף משהו מהמגוון שיש בתעשייה.

נערות ליווי מתחלקות באופן כללי לארבע קטגוריות: הולכי רחוב מסורתיים, נערות ליווי צפייה בנערות ליווי מבוססות בתי בושת, נערות ליווי בלעדיות ועצמאיות שעובדות לבד. לכל סוג יש מאפיינים משלו, אשר יידונו ביתר פירוט להלן.

הולכי רחוב מסורתיים

המונח "הולך רחוב" מקושר לעתים קרובות עם חוסר יושר ופשע, אבל לא כל הולכי הרחוב הם חלק מהעולם התחתון הפלילי. הולכי רחוב מסורתיים הם שבדרך כלל משתמשות באזורים ציבוריים בערים כדי לסחור בהן, כגון פארקים או 'נקודות חמות' בשעות הלילה. למרות שהם עשויים לפעול גם בתוך הבית באמצעות בתי מלון או "שהייה קצרה", זה לא נפוץ וזה נעשה בדרך כלל כאשר הם רוצים לגבות יותר עבור השירותים שלהם. מכיוון שהם בוחרים לספק את שירותיהם בחוץ באופן גלוי, הם מושכים לעתים קרובות את רשויות אכיפת החוק.

רוב האנשים שעובדים כהולכי רחוב מסורתיים נוטים להיות נשים צעירות ופגיעות מאוד שלעתים קרובות נתונות לניצול ואלימות. באופן גורף, רוב הולכי הרחוב אינם מודעים לזכויותיהם ואינם מסוגלים להימנע מלקוחות מסוכנים. למותר לציין כי צורה זו של עבודת מין צריך להיות מיואש ונמנע.

נערות ליווי מבוססות בית בושת

בתי בושת הם מפעלים המציעים את שירותיהם של עובדי מין מרובים, בדרך כלל תחת פיקוחו של מנהל או מנהלת. שלא כמו מקום ציבורי מסורתי להליכה ברחוב, בתי בושת בדרך כלל מארחים לקוחות בחדרים פרטיים ומספקים מגוון רחב יותר של שירותים מאשר הולכי רחוב. בעוד שבהחלט קיימים אלמנטים של ניצול גם כאן, נערות ליווי בבתי בושת מטפלים בדרך כלל בתשלום שכר הטרחה שלהם ישירות.

בדרך כלל, רוב הנשים העובדות בבתי בושת יחוו חוויות מעט טובות יותר מאשר הולכי רחוב במונחים של בריאות ובטיחות. זה יכול להיות בגלל שמפעלים כאלה נוטים פחות למשוך לקוחות אלימים או אגרסיביים מאשר מקומות הליכה ברחוב. בנוסף, עובדי מין בבתי בושת צפויים בדרך כלל להיות כפופים להכשרה רפואית קפדנית יותר מאלה העוסקים במסחר שלהם ברחוב.

סוכנות ליווי אקסקלוסיבית

בניגוד למה שאנשים רבים עשויים לחשוב, לא כל בנות הקריאה קשורות לבתי בושת או להולכי רחוב מסורתיים. סוג של נערת ליווי שהופכת פופולרית יותר ויותר היא ליווי סוכנות בלעדית.

מדובר בעובדי מין המסונפים לסוכנויות ליווי אקסקלוסיביות שבדרך כלל מסננות את לקוחותיהן לפני מתן שירותים. הם נוטים להיות מוצעים שירותים מתקדמים ומתמחים במתן חברות מינית וחוויות GFE (חוויית חברה). באופן כללי, נערות ליווי של סוכנויות הן בדרך כלל יקרות יותר מאשר הולכי רחוב ונערות ליווי מבוססי בתי בושת, במיוחד בערים פופולריות ואקסקלוסיביות כמו לונדון, ניו יורק וסינגפור.

עצמאיים

לבסוף, ישנם נערות ליווי עצמאיים שעובדים לבד, ללא מסווה של סוכנות. עובדי מין אלה נבחרים לעתים קרובות על ידי לקוחותיהם מכיוון שהם מציעים גמישות רבה הן בשירותים והן בתשלום. עם זאת, זה יכול להיות קשה לקבל תחושה של כמה בטוח עובדי מין כאלה; מסיבה זו, הם קשורים לעתים קרובות יותר עם בתי בושת או סוכנויות, שבו הסיכון של הונאות או ניצול מצטמצם.

מסקנה

חשוב לזכור כי כשמדובר בנערות ליווי, כל הסוגים אינם זהים מבחינת התעריפים, השירותים או הבטיחות שלהם. בעוד שהתפיסה של "נערת ליווי ברמה גבוהה" היא לעתים קרובות מועדפת ומשתמעת כאשר אנשים דנים בנערות ליווי, ישנם סוגים אחרים של עובדי מין שם בחוץ שעובדים בסביבות שונות.

לכן, חשוב להבין כי המונח 'נערת ליווי' יכול להיות

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל