דיק קונטינו בלוג סקס

מבט על פטישים מיניים נפוצים

מבט על פטישים מיניים נפוצים

פטישים מיניים הם צורה של ביטוי מיני שבו אנשים מתעוררים על ידי חפצים, חלקי גוף, מצבים או התנהגויות. פטישים יכולים לנוע בין הארצי לכאורה (למשל רגליים) לקיצוני יותר (למשל paraphilias). למרות שתחום המחקר הוא טאבו, פטישים מיניים נפוצים למדי כאשר כ -43% מהמבוגרים מודים בעוררות מהנה מחפצים ופעילויות פטיש מיני.

חקר המיניות הוא היבט מעניין של טבע האדם. ההעדפות האישיות של כל אחד מציעות סיפור פסיכולוגי אבולוציוני ייחודי, כמו מפה המשרטטת את גורלנו הארוטי. עם רקע זה בחשבון, בואו נחקור כמה מהפטישים המיניים הנפוצים יותר. נתמקד בפטישים שהם יותר מיינסטרים, אבל עדיין נחשבים קצת יוצאי דופן.

פטיש מיני פופולרי אחד הוא כפות רגליים, או פודופיליה. פטיש זה יכול לכלול פנטזיות של סגידה, נשיקה, ליקוק, ריח או עיסוי רגליים. זה יכול לכלול גם עבודות רגליים, הקנטות ודגדוגים. אנשים רבים גם מדווחים שהם נמשכים לנעול נעליים ומגפיים, או רוצים לראות מישהו אחר נועל אותם.

https://allsexylady.com/דירות-דיסקרטיות/דירות-דיסקרטיות-בחיפה-קריות-והצפון/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/
עור או "עורות" הוא פטיש פופולרי נוסף הכרוך בהתעוררות על ידי המראה, המרקם והריח של פריטי עור כגון חגורות, מגפיים וז'קטים. חלק מהאנשים מתעוררים עוד יותר על ידי התחושה הפיזית של לבישת פריטים אלה ושילובם במשחקי תפקידים ופעילויות BDSM.

סוג של פטישיזם של משחקי תפקידים, מדים אטרקטיביים לאנשים מסוימים. זה יכול לכלול מדים של שוטרים, רופאים, פרמדיקים, מאבטחים, תלמידות, גיבורי על או אנשי צבא. זה יכול לכלול גם פעילויות כגון "משחק רפואי" או "משחק צינוק" המשלבות תלבושות ומשחקי תפקידים.

אנשים מתעוררים לפעמים על ידי קול, או 'אקוסטיקופיליה'. זה יכול לכלול הקשבה לאנשים מדברים בקול סקסי או לחישה, כמו גם רעשי סביבה כגון צליל של עלי כותרת של חיננית שנמעכים בין שיניו של מישהו. פטיש זה יכול לכלול גם את הצליל של בגדים ללבוש או להוריד.

רובוטים, אנדרואידים וישויות מלאכותיות אחרות הם סוג של פטישיזם אובייקט המכונה "מכפיליה". זה יכול להיות כרוך בגירוי על ידי רובוטים ומכונות, כמו גם צורות אחרות של "אהבת מחשב", כגון הקלדת הודעות ארוטיות או תרחישים בחדר צ'אט. פטיש זה יכול לכלול גם בניית רובוטים, מודלים וירטואליים תלת ממדיים ובובות מין.

לסיכום, פטישי מין יכולים לספק אפיק לחקירה יצירתית. חשוב לוודא כי סוג זה של התנהגות הוא בהסכמה, בטוח, ותמיד מכבד את הגבולות של כל בני הזוג. אם אתה שוקל לחקור את הפטישים שלך, חשוב לתקשר את הרצונות והגבולות שלך עם בן / בת הזוג שלך או מטפל מהימן לפני שתעשה זאת.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל