דיק קונטינו בלוג סקס

לשמור על בטיחות ביחסי המין

לשמור על בטיחות ביחסי המין

קיום יחסי מין הוא פעילות ביולוגית טבעית ומהנה. עם זאת, ישנם מספר סיכונים הנלווים לפעילות מינית, וחשוב להיות מודעים אליהם ולנקוט באמצעי זהירות כדי להבטיח את שלומם של המעורבים. נקיטת אמצעי זהירות למין בטוח יכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות מין, הריון לא מתוכנן והשלכות פוטנציאליות אחרות של יחסי מין לא מוגנים.

בישראל, נערות ליווי לעיתים קרובות עושות צעד נוסף בכל הנוגע להגנה על לקוחותיהן ועל עצמן מפני מחלות המועברות במגע מיני והסיכונים הכרוכים ביחסי מין לא מוגנים. נערות ליווי דואגות שהלקוחות שלהן ייבדקו ויספקו קונדומים שמישים במהלך קיום יחסי מין. צעדים אלה ננקטים על מנת להבטיח כי שני הצדדים בטוחים ומוגנים במהלך המפגש. רק הקפידו לעשות זאת בסוכנות ליווי מוכרת ולא עם שירותי מין מפוקפקים. אנו ממליצים על סוכנות mariescort

פרקטיקה נפוצה למין בטוח בקרב נערות ליווי היא להשתמש בקונדומים מלטקס. כמחסום הגנה, קונדומים אלה יסייעו לעצור את העברת נוזלי הגוף, כולל זרע, דם והפרשות בנרתיק. בנוסף, קונדומים אלה מגנים מפני מגוון רחב של זיהומים המועברים במגע מיני. חשוב לציין, עם זאת, כי קונדומים אינם מגנים מפני כל מחלות המין ו- HIV / איידס.

מלבד שימוש בקונדום, ניתן למזער עוד יותר את הסיכון למחלות מין על ידי הימנעות משיתוף צעצועי מין ושטיפתם כראוי בין לקוחות. נערות ליווי ידועות גם לשאת חומרי סיכה שאושרו על ידי ארגון הבריאות העולמי כבטוחים לשימוש למין אנאלי ובנרתיק.

חשוב גם שנערות ליווי ולקוחותיהן יהיו כנים זו עם זו, ידונו בהיסטוריה המינית שלהן וייבדקו באופן קבוע. הכרת ההיסטוריה המינית של מישהו ובדיקה למחלות מין יכולה לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח טוב יותר פרקטיקות מין בטוחות.


סקס טוב ובטוח
לבסוף, חשוב לזכור כי סקס הוא פעילות אישית ואינטימית ויש לכבד אותו תמיד. ללא קשר להיסטוריה המינית ולהעדפות של האדם, כבוד הדדי הוא חיוני. הקפידו לכבד את הגבולות אחד של השני ושל עצמכם, ולעולם אל תרגישו לחץ או בושה לגבי מה שנוח או לא נוח בחדר השינה.

כלל אצבע טוב למין בטוח הוא תמיד לנקוט באמצעי זהירות. בישראל, נערות ליווי בדרך כלל משכילות היטב לגבי הסיכונים הכרוכים ביחסי מין לא מוגנים ולעיתים קרובות נוקטות צעדים נוספים למען בטיחות שני הצדדים. על ידי שימוש בקונדום, תרגול תקשורת כנה וכיבוד הגבולות אחד של השני, כולם יכולים לקחת חלק במין בטוח יותר שיהיה מספק ומהנה לכל המעורבים.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל