דיק קונטינו בלוג סקס

"לפרוק את המשיכה של פטישי מין"

"לפרוק את המשיכה של פטישי מין"

שום דבר לא גורם לאנשים לדבר כמו פטישי מין. מפטישים ברגל ועד BDSM, פטישים הם אלמנטים של חקירה מינית שלא תמיד קל לדון בהם – או אפילו להבין אותם. בגלל הסטיגמה המוצמדת להם, אנשים רבים המשתתפים במגוון פעילויות מיניות הנופלות תחת קטגוריית הפטיש עשויים לחוש בושה או בושה להיפתח לגבי חיי המין שלהם. כתוצאה מכך, יש עדיין הרבה מסתורין סביב מדוע אנשים מפתחים פטישים וכיצד הם תורמים לחיי מין בריאים.

בבסיסו, פטיש מין הוא אובייקט, חלק גוף, פעולה או רעיון שאדם מוצא מגרה מינית. זה יכול להיות כל דבר, החל מבגדי לטקס ועד משחקי תפקידים, והוא יכול לכלול פנטזיות ותשוקות. עבור אנשים מסוימים, לבוא במגע עם האובייקט של הפטיש שלהם יוביל רגשות של עוררות אינטנסיבית, אבל אחרים עשויים לבחור רק לפנטז על זה. חלקם עשויים אפילו להרחיק לכת ולהשתמש בחפצים שנמצאו בבית או באינטרנט כדי להפיח חיים בפנטזיה שלהם.

בסופו של דבר, אין דרך נכונה או לא נכונה ליהנות מפטישים ואין שני פטישים זהים. האנשים שחווים את העונג של פינוק בפעילויות אלה יכולים לכלול אנשים טרנסג'נדרים, חברי קהילת LGBT+, או כל מי שיש לו עניין להרחיב את חיי המין שלהם ולחקור משהו מעבר לנורמה. דבר אחד בטוח; ללא ההבנה שמגיעה עם מחקר, קבלה והשכלה, אנשים רבים עדיין עשויים להתקשות להשלים עם כל פעילות מינית שהיא מחוץ לאזור הנוחות שלהם.

למרות הפוטנציאל לתפיסות שגויות, ישנם למעשה יתרונות רבים לחקר פטישים. ראשית, על ידי הוספת משהו מחוץ לרעיונות המסורתיים של מין, בני זוג יכולים להקל על התקשורת ולהגביר את האינטימיות במערכת היחסים שלהם. כאשר שני בני זוג סקרנים ופתוחים לגלות פעילויות מיניות חדשות וייחודיות, זה יכול להוביל להבנה טובה יותר אחד של השני ואת היכולת לחקור זה את הגבולות של זה. זה יכול להיות גם פורקן מצוין ליצירתיות וניסויים.

https://1000russiangirls.com
כמובן, חשוב לזכור את הבטיחות כאשר מתמכרים לפטישים מיניים. מאימוץ מילה בטוחה ועד להבנת תרגול בטוח והסיכונים הנלווים, לימוד היסודות של כל פטיש לפני שאתה מתחיל הוא חיוני.

בסופו של דבר, המשיכה בין פטישים לסקס קיימת מאז ומתמיד ולא נראה שהיא הולכת להיעלם בקרוב. כאשר ניגשים אליהם מתוך כבוד והתחשבות בגבולות אישיים ובטיחות, פינוק פטישים מיניים יכול להיות באמת מספק ומהנה עבור שני בני הזוג.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל