דיק קונטינו בלוג סקס

לפני שהקיץ נגמר

לפני שהקיץ נגמר

אה, קיץ – עונה של שטופת שמש, משקאות קרים כקרח, וכמובן, המון חוויות בלתי נשכחות. מכיוון שעונת הכיף הזו מגיעה לסיומה במהירות, חשוב לוודא שאתם מנצלים את מלוא הזמן הקצר שנותר לנו כדי ליהנות ממזג האוויר החם. הנה כמה דרכים נהדרות לגברים לעשות קיץ של סקס שהם לא ישכחו במהרה:

מוריד
1. תהיו עירומים בחוף הים –  בילוי ערומים בחוף הים הוא חוויה משחררת מאין כמוה, וזה משהו שכל אחד חייב להתנסות בו. אנו יודעים כי בארץ הדבר אינו מקובל, אך תמיד ניתן למצוא פינות מבודדות. ואם לא, בחוץ לארץ תולכלו למצוא שפע של חופים בהם מותר להשתזף בעירום. רק אל תשכחו למרוח היטב קרם שיזוף. 
2. עשו עיסוי ומקלחת זוגית – לילה רומנטי עם עיסוי זוגי הוא חוויה אינטימית להפליא. המשיכו עם מקלחת נעימה לשניים וזה בטוח יהיה לילה לזכור, בעיקר בגלל מה שיבוא אחר כך. ניתן לעשות זאת עם בת הזוג שלכם, ואם אין לכם בת זוג או שאתם נמצאים בעיר זרה, תמיד אפשר להזמין נערות ליווי. 

3. שיהיה לכם ערב ג'אז – ג'אז כבר לא מיועד רק למועדונים. השתתפו בפסטיבל של מוזיקת ג'אז, או יותר טוב – תכננו מפגש אינטימי של חברים כדי ליהנות ממופע הג'אז הפרטי שלכם. במהלך הקיץ ישנו פסטיבל ג׳אז בישראל, ואם אתם מטיילים בעולם תוכלו גם למצוא פסטיבלים שכאלו. 

4. בקרו בחנות צעצועים למבוגרים – מרגישים קצת הרפתקנים? צאו לטיול בחנות צעצועים למבוגרים ותבלו את הדברים בכמה התחלות חדשות לזמן המשחק בחדר השינה שלכם. אם יש לכם בת זוג תוכלו להפתיע אותו עם דילדו. 

5. צאו לטיול דרכים – אין כמו לצאת לדרך הפתוחה עם המישהו המיוחד שלכם. בחרו יעד וצאו לטיול דרכים מלא בחוויות חדשות ובחופש האולטימטיבי לחקור אחד את השני לאורך הדרך.

לא משנה איך תחליטו לבלות את הימים האחרונים של הקיץ, וודאו שאתם מפיקים ממנו את המרב ונהנים מכל רגע. לחיות, לצחוק ולאהוב – כי הקיץ לא יימשך לנצח! ואם חסר לכם סקס, תמיד תוכלו למצוא אותו כאן https://www.sonuescort.com/

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל