דיק קונטינו בלוג סקס

לחקור את עולם פטישי המין

לחקור את עולם פטישי המין

מעור ו-PVC ועד לטקס וסיליקון, פטישי המין יכולים לנוע בין המתון לפראי – לפעמים אפילו למוזר. אבל, מהו בדיוק פטיש מין? במילים פשוטות, פטיש מיני הוא העדפה מינית חריגה לסוג אחד של עוררות או הנאה, לעתים קרובות מעורבים חפץ או חלק גוף. בין אם זה BDSM, שרוכים מחוכים, או משחקי תפקידים, נושאים של פטיש סקס יכולים להיות מעניינים למדי – אפילו עבור אלה שאין להם פטישים משלהם.

כדי להתחיל לחקור את עולם פטישי המין, נתחיל עם היסודות. פטיש הוא משיכה מינית לאובייקט או פרקטיקה שאינם מיניים בדרך כלל. זה יכול לכלול חפץ, כגון רגליים, עור או לטקס, או פעילות, כגון שעבוד, משחק תפקידים או מכות. פטיש שונה גם מפרפיליה, כאשר למישהו יש עניין מיני בחפץ / פעילות מחוץ לחוויה האנושית הרגילה, כגון ספורט ימי, מכות או חפצים אחרים שעשויים להיות מחוץ לנורמה.

www.pride.org.il
הבחנה חשובה נוספת שיש לעשות כאשר דנים בפטישים היא שיש הבדל ברור בין פטיש לקינק. סטייה מרמזת כי הפרט מחפש משהו יותר מאשר רק את ההנאה של אובייקט מסוים או פעילות, אלא גם משהו מגרה רגשית או מספק. לדוגמה, קשירת חבל נחשבת לפיתול, מכיוון שהיא מערבת לעתים קרובות מרכיב רגשי ופסיכולוגי, כגון אמון ותקשורת, בנוסף להנאה הפיזית הנובעת מהפעילות.

עכשיו, כשיש לנו את ההגדרות מהדרך, בואו נצלול לכמה מהפטישים הפופולריים יותר. אחד הפטישים הידועים ביותר הוא השעבוד והמשמעת, הדומיננטיות והכניעה, והפטיש הסאדו-מזוכיזם (BDSM). BDSM הוא מונח גג שמייצג כריכה/הגבלה, שליטה/כניעה וכאב/הנאה. זה יכול לכלול פעילויות שונות כמו קשירת חבל, מכות וחסך חושי. בין אם מדובר בשימוש באיפוק או במשחקי תפקידים, BDSM יכול לכלול מגוון פעילויות המותאמות לתחומי העניין של הפרט.

פטיש פופולרי נוסף הוא פטיש העור והלטקס. עור ולטקס הם שניהם סמלים של כוח ודומיננטיות וניתן למצוא אותם בצורה של בגדים צמודים או תחתונים, פעמים רבות עם גזרות ורצועות בדרכים פרובוקטיביות ונועזות. אנשים גם לובשים בגדי עור ולטקס כדי לשפר את ההיענות המינית ואת התחושות. באופן דומה, פטיש PVC, או ויניל, כרוך ללבוש של בגדים צמודים, מבריקים, ולעתים קרובות פטיש לאותן מטרות.

בנוסף לקשירות ופטישים מעור ולטקס, משחק אנאלי הוא צורה פופולרית נוספת של פטישים. משחק אנאלי, או רימינג, הוא גירוי מיני – אוראלי או דיגיטלי – של פי הטבעת והוא יכול לכלול משחק עם צעצועים, עיסוק ברימינג, או שימוש באצבעות ולשון. אנשים שעוסקים בסוג זה של פטיש עשויים למצוא עוררות מתוך גירוי קצות העצבים באזור זה.

לאחר שדנו בכמה מהפטישים הנפוצים יותר, בואו נבחן כעת את הפטישים הלא קונבנציונליים יותר. פטיש מוזר נפוץ הוא משחק רפואי שיכול לכלול גם לטקס וגם משחקי תפקידים. בסוג זה של משחק, אחד מבני הזוג יכול להיתפס כרופא והשני כמטופל. במקרים מסוימים, מחזה זה יכול ללבוש צורה קיצונית יותר, כגון שימוש בכלים רפואיים כמו ספקולומים, חוקנים וצורות אחרות של גירוי. פטישים נדירים אחרים עשויים לכלול חפצים כמו נוצות, מזון, משחק הזרקות, ומין מכונה, כגון הנאה עם מכונה ולא על ידי אדם.

עכשיו, אחרי שנכנסתם לתחום פטישי המין, חשוב לזכור שפטישי מין לא מתאימים לכולם ולא כולם בהכרח יחלקו את אותו עניין או רצונות. אם אתה סקרן לחקור משהו חדש, עדיף לעשות את זה עם שותף שנוח לו ומוכן לחקור איתך. ודא כי שניכם לתקשר את הצרכים והרצונות שלך; זה חיוני לכל סוג של חקירה מינית. לבסוף, כאשר מתנסות, תמיד חשוב להישאר בטוחים ולקרוא לזה להפסיק אם משהו לא נוח או לא מרגיש נכון.

הבנה בסיסית של פטישים מיניים היא דרך מצוינת לחקור ולהרחיב את האופקים שלך. אני מקווה שהמאמר הזה נתן לך קצת תובנה על עולם פטישי המין, גם אם הם לא משהו שהיית מזדהה איתו באופן אישי.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל