דיק קונטינו בלוג סקס

לחקור את היסטוריית הטאבו

לחקור את היסטוריית הטאבו

בתרבות המודרנית, גברים בוגרים נוטים להיות חופשיים יותר במונחים של מיניות והנאה. עם זאת, עדיין יש כמה טאבו כשמדובר לחקור את הטבע המיני של האדם. כדי לגלות במה מדובר, עלינו לחפור עמוק בהיסטוריה של החברה שלנו. על ידי חקירת ההיסטוריה של טאבו מיני עבור גברים בוגרים, אנו יכולים להשיג הבנה טובה יותר של הנורמות התרבותיות שלנו כשמדובר במין.

במסורת היהודית, ישנם כמה טאבו הקשורים למין והנאה. לדוגמה, בקהילות יהודיות אורתודוקסיות, זנות אסורה בהחלט. משמעות הדבר היא כי גברים בוגרים אסורים לעתים קרובות לשכור או לעסוק בכל סוג של שירותי "נערת ליווי". בנוסף לכך, ישנם גם טאבו הקשורים לפעילות הומוסקסואלית. אך מנגד, אנו יודעים כי הדברים הללו קיימים ואף שכיחים גם בקרב היהדות האורתודוקסית.

לעומת זאת, בחברה היהודית החילונית הטאבו הזה פחות נפוץ. למעשה, למרות שעדיין קיימת סטיגמה, היא אינה מקובלת כפי שהיא מקובלת בקהילות יהודיות מסורתיות. פעילויות הומוסקסואליות נחשבות מקובלות, וגם בילוי עם נערות ליווי ברמת גן נחשב למקובל יותר ויותר, במיוחד בערים גדולות כמו ירושלים ותל אביב.

מעניין לציין כי למרות הקבלה הגוברת של הומוסקסואליות ושירותי ליווי בישראל המודרנית, עדיין קיים אלמנט של טאבו הקשור לפעילויות אלה. זאת בשל ההבנה ההיסטורית של החוק האשורי והמקראי, שעדיין מושרשת עמוק בחלקים מתרבות הארץ.

בסך הכל, ברור שהטאבו סביב סקס והנאה עדיין חי וקיים בתרבות שלנו. על ידי חקירת ההיסטוריה של טאבו עבור זכרים בוגרים, אנו יכולים להשיג הבנה טובה יותר של הנורמות התרבותיות שלנו כשמדובר במין. למרות שזה הופך להיות מקובל יותר בחלקים מסוימים של ישראל, עדיין יש כמה טאבו שעדיין מושרשים עמוק בחברה שלנו ויש לכבדם.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל