דיק קונטינו בלוג סקס

לחוות את התרבות והמראות המקסימים של מנילה: מדריך למבקר

לחוות את התרבות והמראות המקסימים של מנילה: מדריך למבקר

מנילה היא עיר הבירה ההומה והצבעונית של הפיליפינים שהוקמה בשנת 1571. זהו ביתה של אחת הצ'יינה טאון העתיקות בעולם והוא מלא באטרקציות מרגשות שמושכות מבקרים מכל רחבי העולם. בין אם אתם מחפשים היסטוריה, תרבות או פשוט מקום נופש ייחודי, למנילה יש מה להציע לכולם.

מנילה עשירה בתרבות, היסטוריה ואטרקציות מרגשות. בעיר הבירה התוססת הזו של הפיליפינים יש משהו לכולם – עם מאות שנים של היסטוריה מרובדת, חופים יפהפיים וחיי לילה שוקקים. כאחת הערים העתיקות ביותר באסיה וביתה של צ'יינה טאון העתיקה ביותר בעולם, אין פלא מדוע אנשים מכל רחבי העולם נוהרים לחופים ולאתרי המורשת של מנילה. מגלריות לאמנות ועד לעיר המוקפת חומה אינטראמורוס (Intramuros), גילוי התרבות והאטרקציות המקסימות של העיר יכול להפוך לחוויה ייחודית ומהנה.

מקום נהדר להתחיל לחקור את מנילה הוא Intramuros, עיר מוקפת חומה ממש בלב העיר. יישוב ספרדי ישן זה שתחילתו בשנת 1500 וכיום הוא יעד תיירותי פופולרי. צאו לשוטט ברחובות מרוצפי אבן על פני בתים ישנים שהפכו למוזיאונים וכנסיות מפוארות. תוכלו למצוא שפע של אתרים היסטוריים סביב אינטראמורוס, כגון פורט סנטיאגו, וגם כמה חנויות מזכרות מצוינות בהן תוכלו לאסוף תכשיטים לקחת הביתה.

כמובן, שום טיול למנילה לא יהיה שלם בלי ביקור באחד החופים הרבים של העיר. בין אם אתם מחפשים מקום מפלט פעיל, עם ספורט מים וברים על החוף, או מקום מפלט שליו עם ביתנים פרטיים, יש שפע של אפשרויות לצד האוקיינוס. אתרי הנופש הסמוכים לחופי מנילה מציעים מתקנים מפוארים, החל מבריכות שחייה וטיפולי ספא, וכלה במגרשי גולף ואוכל משובח. בנוסף, רבים מאתרי נופש אלה כוללים חופים פרטיים המושלמים לבריחה מרגיעה.

מלבד החוף, מנילה היא עיר תוססת ומודרנית, ולעולם לא תהיו אובדי עצות לגבי משהו לראות או לעשות. זהו ביתם של כמה גלריות אמנות ברמה עולמית, המציגות יצירות של אמנים מקומיים ובינלאומיים רבים. תוכלו לטייל בשכונות האופנתיות והאופנתיות, לערוך קניות בקניונים היוקרתיים ולחקור את שווקי הרחוב ההומים. ושום ביקור במנילה אינו שלם בלי לחקור את חיי הלילה של העיר, עם מועדוני ריקודים עד שעות הלילה המאוחרות וטרקליני קזינו לבחירה.

מנילה היא אחד היעדים התוססים והייחודיים ביותר בדרום מזרח אסיה. עם מאות שנים של תרבות ומראות טבע מדהימים לחקור, לעולם לא ייגמרו לך הדברים לראות ולעשות בעיר הבירה היפה הזו. ובעוד החופים מציעים מקום מפלט מרגיע, היום וחיי הלילה של העיר בטוח יעסיקו אתכם. בין אם אתם נמשכים לאתרים ההיסטוריים, גלריות האמנות או שווקי הרחובות ההומים, צפויה לכם הרפתקה נהדרת כשתבקרו במנילה.

היו זהירים בסצנת חיי הלילה, שמרו זאת לבילוי בארץ, בטוח יותר ללכת אל דירות דיסקרטיות בקריות

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל