דיק קונטינו בלוג סקס

החוויות של עולה חדשה מרוסיה בליווי

החוויות של עולה חדשה מרוסיה בליווי

אני בחורה רוסיה שחיה בישראל ועובדת כנערת ליווי. זו עבודה קשה, אבל היא חוסכת לי כסף ובסופו של דבר נותנת לי הזדמנות לרכוש השכלה אקדמית.

באתי במגע עם לקוחות בגילאים שונים, תרבויות, טעמים, כולם מחפשים משהו אחר. יש אנשים עדינים ואדיבים, יש אנשים מחוספסים ותובעניים. אני עם ראש פתוח ומאיר פנים, מה שהופך כל חוויה למעניינת ומאירת עיניים.

הגברים הזכורים ביותר הם כמובן אלה שנסחפים יותר מדי ומתחילים להתייחס אליי כאל אובייקט מיני. אז אני מותחת את הקו ומזכירה להם בחביבות שמדובר בשירות מקצועי ולא בהתחייבות למערכת יחסים בלעדית. אבל מצד שני גם מגרה אותי לראות איך הגוף שלי גורם להם לאבד שליטה. 

כשאני עם לקוח והכל הולך לפי התוכנית, זה יכול להיות נהדר. ליהנות מסקס ולשמח מישהו אחר נותן לי תחושת סיפוק שאני לא יכולב לקבל משום עבודה אחרת. אני אוהבת להיות יצירתית ולנסות דברים שונים עם הלקוח כמו הלבשה תחתונה, משחקי תפקידים או תפקידים מיוחדים. אני גם נהנה להיות שובב ולשחק משחקים אם דברים לא יוצאים מכלל שליטה.

באופן כללי אני קצת ביישנית כשזה מגיע לפלירטוט ולעשות את הצעד הראשון, אבל אני בהחלט לא ביישנית כשזה מגיע לסקס. אני אישית מאוד פתוחה, ואני אוהבת את התחושה כשמישהו חוקר את הגוף שלי. אני בחורה מלאה והקימורים שלי הם ללא ספק אחד החלקים האהובים עליי בגוף. יש לי עור עדין ורך שלעתים קרובות נתפס בטעות כרטוב למגע.

יתר על כן, יש לי שדיים טבעיים גדולים ונחמדים שאני אוהבת להשוויץ בהם מעט, רגליי החינניות וישבני החזק. יש לי את הרגעים שלי שבהם אני זוכה להיות שובב וחצוף, אני אוהב לגרום לאנשים להבין שאני זה שמוביל את ההצגה.

אני צעירה ומוכן לחקור וזה מה שאני חושבת שהלקוחות שלי הכי נהנים ממני. למרות שאני עובדת כנערת ליווי, אני עדיין מצליחה לשמור על הערכה עצמית גבוהה ומאמינה שאני אחת הבחורות היפות והנחשקות בעולם. ואם תרצו לבלות איתי, אתם מוזמנים לחפש אותי בסוכנות הליווי thesamplergirl

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל