דיק קונטינו בלוג סקס

בואו לחוות את חיי הלילה התוססים בפורטו

בואו לחוות את חיי הלילה התוססים בפורטו

אם אתם מחפשים עיר שיודעת לחגוג, מצאתם ב-Porto, Portugal. העיר היפה הזו ידועה לא רק בארכיטקטורה המדהימה שלה וביין הפורט הטעים שלה, אלא גם בחיי הלילה התוססים והתוססים שלה. מברים אופנתיים ועד מועדוני גג, בפורטו יש משהו לכל אחד כשמדובר בהנאה מהעיר לאחר רדת החשיכה. אז בואו נצלול לתוך עולם חיי הלילה בפורטו ונגלה מה הופך אותו לכל כך מיוחד. 

שילוב של ישן וחדש  – אחד ההיבטים הייחודיים ביותר של חיי הלילה בפורטו הוא השילוב של ישן וחדש. העיר ספוגה בהיסטוריה ובמסורת, אך יש בה גם אווירה מודרנית וקוסמופוליטית. זה בא לידי ביטוי בסצנת חיי הלילה, שם תמצאו ברים וטברנות מסורתיים לצד מועדונים אופנתיים וברי קוקטיילים. תמהיל דינמי זה יוצר חוויה מיוחדת במינה בה תוכלו להעריך את מורשת העיר תוך אימוץ הצד המודרני שלה.

אזור גדת הנהר של העיר, המכונה ריביירה (Ribeira), הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. שכונה ציורית זו מלאה במסעדות, ברים ומקומות מוזיקה. זהו מקום נהדר להתחיל בו את הלילה, שכן תוכלו ליהנות מארוחה טעימה עם נוף של נהר דורו לפני שתצאו לאחד מהברים והפאבים הרבים הסמוכים.

ברים אופנתיים וטרקליני קוקטיילים – חיי הלילה של פורטו ידועים בברים ובטרקליני הקוקטיילים המסוגננים והאופנתיים שלה. מקומות אלה מציעים חוויה יוקרתית יותר, עם קוקטיילים שהוכנו במומחיות, מוזיקה חיה ואווירה אופנתית. אחד המקומות הפופולריים ביותר הוא בייס (Base), הממוקם ברואה דה גלריה דה פריז (Rua da Galeria de Paris) ההומה. בר זה ידוע בקוקטיילים היצירתיים שלו ובהופעות המוזיקה החיה הקבועות שלו, מה שהופך אותו לביקור חובה בכל לילה בחוץ בפורטו.

מועדף נוסף בקרב המקומיים והתיירים הוא Pérgola, בר על הגג עם נוף מדהים של העיר. מקום זה באוויר הפתוח מציע לא רק קוקטיילים טעימים ואווירה תוססת, אלא גם בריכה בה תוכלו להתקרר במהלך לילות הקיץ החמים. מגדל קלריגוש (Clerigos Tower) האייקוני הוא הרקע המושלם ללילה של ריקודים וכיף במקום אופנתי זה.

מוזיקה חיה ובתי פאדו – למי שמחפש לטבול את עצמו בתרבות הפורטוגזית, לילה בבית פאדו הוא חובה. פאדו הוא ז'אנר מסורתי של מוזיקה שמקורו בפורטוגל והוא מושרש עמוק בתרבות המדינה. מקומות אינטימיים ונעימים אלה מציעים הופעות חיות של זמרי פאדו, בליווי צלילים מלאי נשמה של גיטרה.

אחד מבתי הפאדו הפופולריים ביותר בפורטו הוא Casa da Mariquinhas, הממוקם בשכונת ריביירה (Ribeira). מקום מקסים זה פתוח מאז 1985 וידוע באווירה האותנטית שלו ובאוכל המסורתי הטעים. זה המקום המושלם לחוות בילוי לילי פורטוגזי אמיתי.

לטוויסט מודרני יותר של מוזיקה חיה, בקרו בקאסה דה מוסיקה (Casa da Música), אולם קונצרטים ומרכז תרבות שבו מתקיימים כמה מהמופעים והמופעים הטובים ביותר בעיר. עם מגוון רחב של ז'אנרים ואמנים, תמיד קורה משהו במקום האיקוני הזה.

בילוי לילי מאוחר במועדונים – אף בילוי לילי אינו שלם בלי לצאת לרחבת הריקודים במועדון, ולפורטו יש שפע של אפשרויות לבחירה. מועדון ואלסה (Club Valsa) האופנתי והאקסקלוסיבי אהוב על המקומיים והמבקרים, ומציע מגוון רחב של מוזיקה ואווירה אופנתית. מקום מסוגנן זה דורש קוד לבוש, אז הקפד להתלבש כדי להרשים אם אתה רוצה להיכנס.

אם אתם מחפשים אווירה נינוחה ונינוחה יותר, לכו לפלאנו B. מועדון זה ידוע במוזיקת האינדי האלטרנטיבית שלו, כמו גם בקהל האקלקטי שלו. עם הפנים הנעימים שלו, זה מרגיש כמו מסיבת בית בין חברים ולא מועדון.

בטיחות וטיפים להנאה מחיי הלילה של פורטו – פורטו היא עיר בטוחה יחסית, אך תמיד חשוב להיות זהירים ומודעים לסביבה שלכם כשאתם נהנים מחיי הלילה שלה. חשוב גם לכבד את התרבות והמסורות המקומיות, במיוחד בעת ביקור בבית פאדו. זכור כי העישון מותר ברוב הברים והמועדונים בפורטו, כך שאם אתה רגיש לעשן, בדוק אם במקום יש אזור עישון ייעודי לפני הכניסה.

כדאי גם לנסות להשתלב עם המקומיים כשיוצאים לפורטו. זה אומר להתלבש קצת ולהימנע מלבוש תיירותי. זה לא רק יעזור לך להשתלב טוב יותר, אלא גם להבטיח שאתה לא ממוקד כתייר.

לסיכום, חיי הלילה של פורטו הם שילוב מושלם של ישן וחדש, מסורתי ומודרני. מברים מסוגננים ועד בתי פאדו אותנטיים, יש משהו לכל אחד בעיר התוססת הזו. לכן, אם אתם רוצים לחוות בילוי לילי כמו מקומיים אמיתיים, הקפידו להוסיף את פורטו לרשימת יעדי החובה שלכם.

ואם אתם מסוג הבוחרים שאוהבים לבלות עם נערות ליווי בקריות, גם בפורטו אפשר למצוא חוויות דומות.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל