דיק קונטינו בלוג סקס

אוננות: קחו שליטה על גופכם ועל ההנאה המינית שלכם

אוננות: קחו שליטה על גופכם ועל ההנאה המינית שלכם

אוננות היא דרך טבעית ובריאה להשיג שליטה על ההנאה והגוף שלך. זהו אקט מיני שאמור לבוא ללא בושה או סטיגמה ויש שפע של יתרונות הקשורים להנאה עצמית.

אוננות היא הנוהג להשתמש במו ידיך או בצעצועי מין כדי להביא לעצמך הנאה מינית. לא רק שזה יכול לשמש ככלי של חקירה כדי להבין טוב יותר את הגוף שלך ואת עצמך, אבל זה יכול גם להיות דרך לבנות ביטחון סביב פעילות מינית והנאה. הנאה עצמית יכולה לשמש כמוצא בטוח לחקור סוגים שונים של פנטזיות מיניות ולגלות מה באמת עובד בשבילך.

יש שפע של יתרונות הקשורים אוננות, הן נפשית והן פיזית. אפילו עיכוב של דחפים מיניים יכול לעזור להפחית מתח ולשפר את מצב הרוח. זה יכול אפילו לעזור לווסת הורמונים אשר שומר על הגוף באיזון. זה יכול להיות קשור גם לשיפור השינה והבריאות הנפשית. מבחינה פיזית, אוננות יכולה לסייע בהפחתת המתח בשרירי רצפת האגן, להקל על כאבים בגוף, להפחית התכווצויות ואף לסייע בשיפור הביצועים המיניים הכלליים.

אוננות יכולה לשמש גם כסוג של טיפול עצמי, שכן היא יכולה לעזור לספק תחושה של העצמה ומטרתה היחידה היא לגרום הנאה לעצמי. אתה יכול להתאים אישית את החוויה עבור עצמך, כפי שיש לך שליטה מלאה על רמת ההנאה שאתה מקבל. כמובן, זה יכול להיות תלוי גם בסוג הכלים שתבחרו להשתמש בהם להנאה עצמית, שכן צעצועי מין וחומרי סיכה יכולים להפוך את החוויה למהנה הרבה יותר.

יתר על כן, אוננות יכולה להועיל לאלה במערכות יחסים מכיוון שהיא יכולה לחזק את האינטימיות וליצור תקשורת רבה יותר. כאשר אנשים מחוברים יותר להנאה שלהם, הם יכולים לתקשר טוב יותר עם בן זוגם וללמד אותם מה הם אוהבים ומה לא. זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ של ביצוע במיטה ולקדם אווירה פתוחה ואינטימית יותר בין שני בני הזוג.

חשוב להדגיש שאין דרך "נכונה" או "לא נכונה" לאונן. זה הכל על מציאת מה עובד בשבילך ולחקור טכניקות שונות וצעצועים כדי להביא לעצמך הנאה. בין אם זה מציג מין אוראלי או משהו פשוט כמו שינוי תאורת החדר, אוננות היא הכל על מציאת מה עובד וגורם לך להרגיש הכי בנוח.
נערות ליווי

הנאה עצמית היא צורה בריאה וטבעית של פעילות מינית שיש לה פוטנציאל להביא שפע של יתרונות נפשיים ופיזיים. זה יכול לעזור להפחית מתח, להקל על כאב, ולשפר את התקשורת במערכות יחסים. זה יכול להיות גם צורה מעצימה של טיפוח עצמי ולעזור לאנשים להשיג שליטה על גופם ועל ההנאה המינית שלהם. אז אל תתביישו וחקרו אוננות.

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

חינוך מיני היה נושא לוויכוח במשך עשרות שנים, עם בעלי עניין מרקעים שונים ואמונות שונות לשקול מה צריך ומה לא…

חשיבותו של חינוך מיני מקיף: העצמת הפרט לעתיד מיני בריא ומושכל

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון דרומית לתל אביב, שוכנת העיר היפה בת ים. נחשבת פנינה נסתרת על ידי מטיילים רבים,…

לחקור את העיר התוססת בת ים, ישראל

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל

בין הים התיכון הנוצץ להר הכרמל המלכותי, שוכנת עיר הנמל היפה של חיפה בישראל. עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ונופים…

לחקור את העיר התוססת חיפה בישראל